Διανύουμε μια περίοδο που το μυαλό όλων κινείται σε ρυθμούς Champions League και μια μεγάλη μερίδα φίλων του Ολυμπιακού αναζητά απεγνωσμένα ένα μαγικό χαρτάκι για την μεγάλη ευρωπαϊκή βραδυά της ομάδας μας απέναντι στην Ιστορική Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για τη φάση των 16 της Κορυφαίας Διασυλλογικής Ποδοσφαιρικής Διοργάνωσης του Πλανήτη.
Δεν ήταν λίγοι λοιπόν οι φίλοι που μου έστειλαν μηνύματα αυτές τις ημέρες θίγοντας το ίδιο πρόβλημα και εκφράζοντας το ίδιο παράπονο. Οτι έχουν στηρίξει την ομάδα μας σε πολλά παιχνίδια φέτος, ακόμα και στα λεγόμενα χαμηλού ανταγωνισμού, οτι έχουν κάνει ταξίδια για τον Ολυμπιακό κατά τη φετινή σεζόν από επαρχία αλλά και απ’ το εξωτερικό και παρόλα αυτά δεν μπόρεσαν να προμηθευτούν εισιτήριο για το επερχόμενο ματς του Champions League με αντίπαλο την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ λόγω της πρωτοφανούς ζήτησης για το συγκεκριμένο ματς.
Μάλιστα όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν οι περισσότεροι “είναι άδικο να παίρνει εισιτήριο για το ματς με την Γιουνάιτεντ ένας οπαδός που έχει πάει σε 2 παιχνίδια φέτος τα οποία ήταν απ τα λεγόμενα δυνατά και όχι κάποιοι άλλοι που στηρίζουν πάντοτε, που κάνουν χιλιόμετρα κάθε βδομάδα και που ξοδεύουν ένα μικρό μισθό κάθε Σ/Κ για να δούν από κοντά την αγαπημένη τους ομάδα. Και έχουν δίκιο.
Έχει γεμίσει ο τόπος από νεόκοπους οπαδούς που επιλέγουν 5 ματς το χρόνο για να πάνε γήπεδο (με ΠΟΑ, με ΠΑΟΚ και τα 3 του CL) περιφρονώντας την ομάδα στα άλλα παιχνίδια και παίρνοντας τη θέση αυτών που ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ να βρίσκονται στις κερκίδες του Ναού βάσει της συνεχούς παρουσίας τους δίπλα στον Ολυμπιακό μας.
Επειδή λοιπόν αυτό είναι ένα σοβαρό πρόβλημα και επειδή η φύση αυτού του προβλήματος είναι τέτοια που μπορεί να δημιουργήσει εντάσεις και εσωτερικό αναβρασμό στις τάξεις της οπαδικής μας βάσης, καλό θα ήταν να επιληφθεί του θέματος και η ΠΑΕ του Ολυμπιακού και να βοηθήσει ως προς την αποκατάσταση οποιασδήποτε τέτοιου είδους αδικίας.
Καλή η θεωρία αλλά τι πρέπει να γίνει; Πρόταση έχεις ή είσαι μόνο λόγια κι εσύ; Θα ρωτήσει κάποιος και θα έχει δίκιο.
Εγώ αδέρφια μου δεν αρκούμαι μόνο στην έκθεση του προβλήματος και στην απλή αναφορά σ’ αυτό. Για κάθε πρόβλημα που εκθέτω έχω και την λύση ή τουλάχιστον μια πρόταση προς εξέταση. Και ναι, σ’ αυτό το θέμα έχω να προτείνω κάτι το οποίο πιστεύω ακράδαντα πως θα λύσει το προαναφερθέν πρόβλημα άπαξ δια παντός.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ POINT SYSTEM ή BONUS ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ !!!
1) Η Δημιουργία και η Εγκατάσταση Point System στον τρόπο πώλησης-διοχέτευσης των εισιτηρίων των Ευρωπαϊκών Αγώνων και των “ντέρμπυ” που δίνει ο Ολυμπιακός στο γήπεδο Καραϊσκάκης μπορεί αν όχι να ΛΥΣΕΙ, τουλάχιστον να μετριάσει αισθητά τις περιπτώσεις «αδικίας» που προανέφερα.
2) Είναι γνωστό οτι τα εισιτήρια δίνονται ονομαστικά. Μπορεί λοιπόν η ΠΑΕ να θεσπίσει ένα πρόγραμμα ανταποδοτικής αμοιβής προς το φίλαθλο που έχει συχνή παρουσία στο γήπεδο σε θεωρητικά μικρά ματς ώστε να τον πριμοδοτεί με πόντους (bonus τακτικής παρουσίας) θέτοντάς τον πιο ψηλά στη λίστα με τους υποψήφιους αγοραστές των εισιτηρίων για τα μεγάλα ματς.
3) Παραδείγματος χάριν. Ένας οπαδός ο οποίος μέσα σε μία σεζόν έχει πάει στο γήπεδο σε πολλά “μικρά” ματς, με το Point System θα είχε μαζέψει αρκετούς πόντους ώστε να έχει καλύτερο αριθμό προτεραιότητας στο να αγοράσει εισιτήριο για κάποιο “μεγάλο” ματς. Φαντάζομαι πως κάτι τέτοιο δεν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί δεδομένου οτι ήδη η έκδοση εισιτηρίων γίνεται ηλεκτρονικά και μηχανογραφημένα με ονοματεπώνυμα, ταυτότητες κτλ.
Το Point System λοιπόν πιστεύω πως θα λύσει ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος και λέω «ένα μεγάλο μέρος» διότι γνωρίζω πως πάντοτε θα υπάρχουν αδικημένοι και ευνοημένοι από τις συνθήκες και τις συγκυρίες. Πάντα θα υπάρχουν φίλαθλοι που δεν μπορούν εύκολα να πάνε σε όσα ματς επιθυμούν ή κάποιοι άλλοι που μπορούν να πάνε και δεν πάνε.
Υπάρχει φυσικά και η αθάνατη επαρχία μας που δεν μπορεί κανείς να πει κουβέντα σ’ αυτά τα παιδιά διότι δεδομένης και της οικονομικής κατάστασης μια επίσκεψη στο Ναό κοστίζει όσο ένας μηνιαίος οικογενειακός προϋπολογισμός. Ένα τέτοιο μέτρο λοιπόν ίσως και να μπορούσε να διορθώσει περιπτώσεις αδικίας σαν κι αυτές που συνέβησαν αυτές τις ημέρες με τα εισιτήρια για το ματς απέναντι στην Γιουνάιτεντ.
Η πρότασή μου αυτή εύχομαι να φθάσει στα “αυτιά” των ιθυνόντων της ΠΑΕ Ολυμπιακός και γιατί όχι να εφαρμοστεί ώστε να βοηθήσει στην εξυγίανση όχι μόνο της διαδικασίας έκδοσης, διανομής και πώλησης των εισιτηρίων για κάθε αγώνα αλλά και στην εξέλιξη της γενικότερης οπαδικής μας νοοτροπίας.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ