Κορύφωση ερευνών για το Boeing! Πιθανά ίχνη του λέει ο στρατός!

Κορύφωση ερευνών για το Boeing! Πιθανά ίχνη του λέει ο στρατός!

Τα ραντάρ του στρατού της Μαλαισίας υποστηρίζουν ότι πιθανότατα εντόπισαν το εξαφανισμένο Boeing στα στενά της Μάλακα, όπως ανέφερε στο πρακτορείο Reuters  στρατιωτική πηγή της ασιατικής χώρας.

_73495089_021480603-1

Τα Στενά της Μάλακα, ένας από τους πιο κομβικούς και πολυσύχναστους διαύλους της ναυσιπλοΐας στον κόσμο, βρίσκονται κατά μήκος της δυτικής ακτής της Μαλαισίας. Συγκεκριμένα βρίσκονται στη νοτιοδυτική χερσόνησο της Μαλαισίας, δηλαδή το αεροσκάφος βρέθηκε περίπου 1000 μίλια από το σημείο που χάθηκε!

Την ίδια ώρα  19 οικογένειες ισχυρίζονται πως παίρνουν τηλέφωνα στα κινητά των δικών τους -που επέβαιναν στο αεροσκάφος- και αυτά καλούν! Μάλιστα, σύμφωνα με την Daily Mail όχι μόνο κάποια από τα κινητά των επιβαινόντων καλούν, αλλά κάποιοι από αυτούς εμφανίζονται να είναι online στο κινεζικό facebook που ονομάζεται QQ.

Σύμφωνα με τους Straight Times της Σιγκαπούρης, αξιωματούχος της Malaysia Airlines επιβεβαίωσε ότι κι εκείνοι καλούν στα κινητά των μελών του πληρώματος και καλούν κανονικά.

Εννέα χώρες πραγματοποιούν έρευνες στη θαλάσσια περιοχή καθώς η Κίνα έκανε έκκληση στη Μαλαισία να εντείνει τις προσπάθειες ανεύρεσης του αεροσκάφους. Στην περιοχή έχουν σταλεί επίσης, βιετναμέζικα πλοία για να ερευνήσουν αυτό που φαίνεται πως είναι μεταλλικά κομμάτια. Στην τεράστια επιχείρηση που έχει στηθεί συμμετέχουν τουλάχιστον 30 αεροσκάφη και 40 πλοία σύμφωνα με τον επικεφαλή  ενόπλων δυνάμεων, Ζουλκιφέλι Ζην.

26e53_efta

Την ίδια ώρα, το υπουργείο Άμυνας της Κίνας χρησιμοποιεί 10 δορυφόρους για να βοηθήσει στην έρευνα για τον εντοπισμό του αεροσκάφους, όπως αναφέρει σήμερα ο επίσημος κινεζικός Τύπος.

Οι κινεζικοί δορυφόροι υψηλής ευκρίνειας, οι οποίοι ελέγχονται από βάση στο Σιάν, στη βόρεια Κίνα, αναπρογραμματίσθηκαν για να βοηθήσουν στην πλοήγηση, την παρατήρηση των μετεωρολογικών συνθηκών, τις επικοινωνίες και άλλες πλευρές των επιχειρήσεων έρευνας, αναφέρει η Ημερησία του Κινεζικού Λαϊκου Απελευθερωτικού Στρατού.

Σαρώνουν τη βάση δεδομένων του FBI

Ειδικοί, κάνουν φύλλο και φτερό τη βάση δεδομένων του FBI σύμφωνα με το CNN για να ελέγξουν τα δακτυλικά αποτυπώματα των δύο αντρών που ταξίδεψαν στην μοιραία πτήση των Malaysia Airlines με κλεμμένα διαβατήρια. Τα δακτυλικά αποτυπώματα βρέθηκαν στο γκισέ του check-in στο αεροδρόμιο της Κουάλα Λουμπούρ και δόθηκαν σε διάφορες υπηρεσίες πληροφοριών.

Τα εισιτήριά τους αγοράσθηκαν την Πέμπτη από δύο ταϊλανδικά τουριστικά πρακτορεία στο θέρετρο Πατάγιατα οποία τα είχε κλείσει ένας άνδρας ονόματι Άλι Καζέμ, ο οποίος τηλεφώνησε από ιδιωτικό αριθμό στο Ιράν.

Τα δύο εισιτήρια πληρώθηκαν σε ταϊλανδέζικα μπατ από έναν άλλο Ιρανό ο οποίος διατηρεί στο θέρετρο κατάστημα που κορνιζάρει φωτογραφίες.

«Τον ανακρίναμε, αλλά δεν βρήκαμε τίποτε ύποπτο», δήλωσε ο επικεφαλής της αστυνομίας της Πατάγια. «Είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν στην υπόθεση αυτή εμπλέκονται τρομοκράτες», πρόσθεσε.

Τα στοιχεία ενός εκ των δύο επιβατών που μπήκαν στην πτήση με κλεμμένο διαβατήριο δόθηκαν στη δημοσιότητα στις 9 το πρωί.  Πρόκειται για Ιρανό, 19 ετών με το όνομα Pouria Nour Mohmammad Mahrdad. Αυτός και ο δεύτερος άντρας που επίσης ταξίδεψε με κλεμένο διαβατήριο είχαν μπει παράνομα στη Μαλαισία στις 28 Φεβρουαρίου. Ο Pouria Nour Mohmammad Mahrdad δεν είχε εμπλοκή με τρομοκρατική οργάνωση, ζητούσε άσυλο και ήθελε να πάει στη Γερμανία.

Στη δημοσιότητα τα στοιχεία των επιβατών με τα κλεμμένα διαβατήρια

Στη δημοσιότητα δόθηκαν σήμερα τα στοιχεία των δύο επιβατών που μπήκαν στην πτήση των Malaysia Airlines με κλεμμένα διαβατήρια.

Πρόκειται για τον 19χρονο Ιρανό Pouria Nour Mohmammad Mahrdad. Ο ίδιος δεν είχε εμπλοκή με τρομοκρατική οργάνωση, ζητούσε άσυλο και ήθελε να πάει στη Γερμανία.

Ο δεύτερος επιβάτης που ταξίδεψε με κλεμμένο διαβατήριο, σύμφωνα με την Interpol, είναι ο 29χρονος ΙρανόςDelavar Seyed Mohammadreza, ο οποίος όπως ανακοίνωσε η σουηδική αστυνομία, σκόπευε να πάει στη Σουηδία, για να ζητήσει άσυλο.

Και οι δύο είχαν μπει παράνομα στη Μαλαισία στις 28 Φεβρουαρίου. Να σημειωθεί ότι οι Ιρανοί δεν χρειάζονται βίζαγια να μεταβούν στη Μαλαισία ως τουρίστες, γεγονός που καθιστά τη χώρα αυτή της Ασίας το πέρασμα που προτιμούν όσοι επιθυμούν να φύγουν από την Ισλαμική Δημοκρατία.

Τα εισιτήρια τους αγοράσθηκαν την Πέμπτη από δύο ταϊλανδικά τουριστικά πρακτορεία στο θέρετρο Πατάγια. Τα είχε κλείσει ένας άνδρας ονόματι Άλι Καζέμ, ο οποίος τηλεφώνησε από ιδιωτικό αριθμό στο Ιράν, δήλωσε ο επικεφαλής της αστυνομίας της Πατάγια.

Τα δύο εισιτήρια πληρώθηκαν σε ταϊλανδέζικα μπατ από έναν άλλο Ιρανό ο οποίος διατηρεί στο θέρετρο κατάστημα που κορνιζάρει φωτογραφίες.

«Τον ανακρίναμε, αλλά δεν βρήκαμε τίποτε ύποπτο», δήλωσε ο επικεφαλής της αστυνομίας της Πατάγια. «Είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν στην υπόθεση αυτή εμπλέκονται τρομοκράτες», πρόσθεσε.

Στη συνέντευξη Τύπου, οι μαλαισιανές αρχές  ανέφεραν πως ερευνώνται τέσσερα ενδεχόμενα: αεροπειρατεία, σαμποτάζ, ψυχολογικά προβλήματα των επιβαινόντων και προσωπικά προβλήματα.

article-2577185-1c2c5dc200000578-106_634x403

Ιντερπόλ: Δεν συνδέεται η εξαφάνιση του Boeing με τρομοκρατία

Ο επικεφαλής της Διεθνούς Οργάνωσης Εγκληματολογικής Αστυνομίας, της Ίντερπολ, δήλωσε σήμερα ότι δεν θεωρεί πως η εξαφάνιση του αεροσκάφους συνδέεται με την τρομοκρατία.

«Όσο περισσότερες πληροφορίες λαμβάνουμε, τόσο περισσότερο τείνουμε να καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι δεν πρόκειται για γεγονός που συνδέεται με την τρομοκρατία», δήλωσε ο Νομπλ.

Πρόσθεσε  ότι οι δύο κάτοχοι ιρανικών διαβατηρίων τα αντάλλαξαν στην Κουάλα Λουμπούρ και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν ένα ιταλικό και ένα αυστριακό διαβατήριο για να επιβιβαστούν στο αγνοούμενο Μπόινγκ.

Βίντεο λίγα λεπτά πριν την τραγωδία

Και ενώ τα βλέμματα όλου του πλανήτη είναι στραμμένα στη Μαλαισία, έρχεται στη δημοσιότητα ένα βίντεο-ντοκουμέντο από τις κάμερες ασφαλείας του αεροδρομίου στην Κουάλα Λουμπούρ ελάχιστα λεπτά πριν την τραγωδία.

Στο βίντεο εικονίζεται ο πιλότος του μοιραίου αεροσκάφους Ζάκαρι Αχμάντ Σαχ και ο συγκυβερνήτης του αεροσκάφους να περνούν την πύλη ελέγχου του αεροδρομίου μόλις λίγα λεπτά πριν επιβιβαστούν για την τελευταία τους πτήση.

Πρόκειται δηλαδή για την τελευταία εικόνα των δύο πιλότων πριν πετάξουν προς το άγνωστο με την πτήση ΜΗ370 της Malaysia Airlines.

[youtube id=”bW4FjJ00YsY” width=”620″ height=”360″]

Ανάληψη ευθύνης από κινεζική οργάνωση – Για φάρσα μιλά η Μαλαισία

Συναγερμός σήμανε στην Μαλαισία από ένα ηλεκτρονικό μήνυμα που υποστηρίζει ότι κινεζική οργάνωση κρύβεται πίσω από την εξαφάνιση του μοιραίου Boeing.

Την ώρα που τα σενάρια γύρω από τη μυστηριώδη εξαφάνιση του αεροσκάφους των μαλαισιανών αερογραμμών που χάθηκε από τα ραντάρ με 239 επιβαίνοντες, είναι ανοιχτά, η άγνωστη Ταξιαρχία Κινέζων Μαρτύρων, φέρεται πως έστειλε ηλεκτρονικό μήνυμα σε Κινέζους δημοσιογράφους στο οποίο υποστήριζε ότι ευθύνεται για την εξαφάνιση του αεροπλάνου, χωρίς ωστόσο να παρέχει περαιτέρω στοιχεία για την πτήση MH370.

Στη συνέχεια, αναφέρεται πως ο αποστολέας γράφει: «Εσείς σκοτώνετε έναν από την ομάδα μας, τότε εμείς σκοτώνουμε 100 ως αντίποινα».

Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί κάτι από τις αρχές οι οποίες εκτιμούν πως το πιθανότερο είναι να πρόκειται γιαφάρσα και επομένως ούτε η οργάνωση να υφίσταται, ούτε να κρύβεται κάποιο μέλος της πίσω από την υπόθεση του αεροσκάφους.

Αντιθέτως, λέγεται πως η επιστολή είχε σκοπό να προκαλέσει εντάσεις ανάμεσα στους Ουιγούρους και τους Κινέζους Χαν, λίγες ημέρες από το αιματηρό περιστατικό με την επίθεση με μαχαίρι σε κινεζικό σιδηροδρομικό σταθμό, που είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο 29 ανθρώπων.

Την ίδια ώρα, εκπρόσωπος των τοπικών αρχών δήλωσε πως το email εστάλη από ανώνυμη υπηρεσία, η οποία είναι δύσκολο να εντοπιστεί.

Με δορυφόρους στις έρευνες η Κίνα

Το υπουργείο Άμυνας της Κίνας χρησιμοποιεί 10 δορυφόρους για να βοηθήσει στην έρευνα για τον εντοπισμό του Μπόινγκ της εταιρείας Malaysia Airlines που έχει εξαφανισθεί εδώ και τέσσερις ημέρες, αναφέρει σήμερα ο επίσημος κινεζικός Τύπος, ενώ παράλληλα το Βιετνάμ διεύρυνε τις επιχειρήσεις έρευνας και η ταϊλανδική αστυνομία επιβεβαίωσε πως τα εισιτήρια των δύο επιβατών της πτήσης που χρησιμοποίησαν πλαστά διαβατήρια, είχαν εκδοθεί από ταϊλανδικό πρακτορείο ταξιδιών για έναν Ιρανό.

Οι κινεζικοί δορυφόροι υψηλής ευκρίνειας, οι οποίοι ελέγχονται από βάση στο Σιάν, στη βόρεια Κίνα, αναπρογραμματίσθηκαν για να βοηθήσουν στην πλοήγηση, την παρατήρηση των μετεωρολογικών συνθηκών, τις επικοινωνίες και άλλες πλευρές των επιχειρήσεων έρευνας, αναφέρει η Ημερησία του Κινεζικού Λαϊκού Απελευθερωτικού Στρατού.

Ομάδες από εννέα χώρες συμμετέχουν στις επιχειρήσεις έρευνας. Οι χώρες αυτές είναι η Κίνα, η Μαλαισία, οι ΗΠΑ, η Σιγκαπούρη, το Βιετνάμ, η Νέα Ζηλανδία, η Ινδονησία, η Αυστραλία και η Ταϊλάνδη.

Στις έρευνες συμμετέχει ένα αεροπλάνο της πολεμικής αεροπορίας της Νέας Ζηλανδίας, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο πρωθυπουργός της χώρας, Τζον Κι.

36774_dyo

Τα υποβρύχια της Μαλαισίας δεν αναζητούν το εξαφανισμένο Boeing 777-200

Το Βασιλικό Ναυτικό της Μαλαισίας (RMN) δεν χρησιμοποιεί υποβρύχια στις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης (SAR) της πτήσης MH370 της Malaysian Airlines, καθώς τα σόναρ τους- ηχοεντοπιστικά συστήματα-  δεν έχουν σχεδιαστεί για τη διεξαγωγή ερευνών στο βυθό της θάλασσας.

Ο  αρχηγός του Βασιλικού Ναυτικού, Λακσαμάνα Ταν Σρι Αμπντούλ Αζίζ Τζαφάρα, σε δηλώσεις που έκανε σήμερα ,απαντώντας στο ερώτημα για ποιο λόγο δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμα τα υποβρύχια στις έρευνες,δήλωσε:

«Τα υποβρύχια που έχουμε, μας εξυπηρετούν μόνο για την ανίχνευση, την αναζήτηση και για τη μετακίνηση υποβρυχίων που παράγουν συγκεκριμένο ήχο, όπως ο ήχος των κινητήρων, η κίνηση που κάνουν, αλλά και οι μεταδόσεις που παράγουν το ραδιόφωνο και τα αντίστοιχα σόναρ. Στο Ναυτικό δεν χρησιμοποιούμε υποβρύχια για αποστολές έρευνας και διάσωσης και για δύο ακόμα λόγους: Τον περιορισμό της βέλτιστης ταχύτητας που μπορούν να αναπτύξουν τα υποβρύχια αλλά και τον υψηλό κίνδυνο σύγκρουσης με άλλα πλοία που συμμετέχουν στις επιχειρήσεις SAR».

Πρόσθεσε ότι τα υποβρύχια δεν ήταν κατάλληλα για την ανίχνευση σκαφών στο βυθό της θάλασσας, προσθέτοντας ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές για να συμβεί κάτι τέτοιο, συμπεριλαμβανομένων των σόναρ που διαθέτουν τα υδρογραφικά σκάφη, τα σκάφη διάσωσης υποβρυχίων, αλλά και εξειδικευμένα σκάφη διάσωσης.

«Το μαύρο κουτί μεταδίδει σήμα πολύ χαμηλής συχνότητας. Μπορεί να εντοπιστεί με τη χρήση ενός GPS  ή ενός έξυπνου συστήματος πλωτήρα, με τα οποία είναι εφοδιασμένα τα σκάφη διάσωσης υποβρυχίων ή οποιοδήποτε άλλο εξειδικευμένο σκάφος διάσωσης. Τα υποβρύχια δεν είναι εξοπλισμένα με τέτοιο σύστημα», συμπλήρωσε ο Αμπντούλ Αζίζ.

O στρατός υποστηρίζει ότι εντόπισε το Boeing

[youtube id=”ATShcTpxyr4″ width=”620″ height=”360″]

_73495039_021481225-1

 

Πηγή : http://www.axiaplus.gr/