Όπως ανακοίνωσε η Αυτοκινητοδρόμιο Πάτρας: «Αυτή τη χρονική στιγμή οφείλουμε να ευχαριστήσουμε κατ’ αρχήν τους μετόχους της εταιρείας, για την οικονομική στήριξη της επένδυσης και την υπομονή και επιμονή τους όπως και ολόκληρο το Πολιτικό προσωπικό, Φορείς και την τοπική κοινωνία της Αχαϊας, που στήριξαν τις προσπάθειες της Διοίκησης μέχρι σήμερα.
Αναμφίβολα, μόνο με την ομοψυχία και στήριξη που επιδείξαμε όλοι οι Αχαιοί, σ’ αυτό το έργο, θα μπορούσαμε να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα, όπως και έγινε.
Στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που περνά η χώρα μας, με όπλο την ωριμότητα του έργου, η Νέα Διοίκηση που θα προκύψει από την τακτική Γ.Σ., που θα γίνει το ερχόμενο μήνα, με την συνεργασία του επενδυτή θα δρομολογηθούν τα βήματα και το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου και διαχείρισης αυτού».
Δείτε το Άρθρο 29 της επικύρωσης.
Κάποια στοιχεία της επένδυσης.
Η επένδυση είναι ύψους 94,6 εκατ. ευρώ, η υλοποίησή της θα δημιουργήσει 497 νέες θέσεις εργασίας και είχε υποβληθεί ως σχέδιο από την εταιρεία Αυτοκινητοδρόµιο Πάτρας ΑΕ.
Η πίστα αγώνων πρόκειται να κατασκευαστεί στην τοποθεσία Ρέντες του δηµοτικού διαµερίσµατος Χαλανδρίτσας του Δήµου Φαρών στον Νοµό Αχαΐας και το ποσό της επιχορήγησης από τον αναπτυξιακό ανέρχεται στα 28,92 εκατ. ευρώ.
Στη μελέτη προβλέπεται η δημιουργία πίστας αγώνων διεθνών προδιαγραφών όπου θα μπορούν να γίνουν αγώνες F1, αγώνες μοτοσικλέτας κ.ά.
Σύμφωνα µε το χρονοδιάγραµµα, η διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου είναι 36 µήνες. Ο φορέας της επένδυσης είναι η εταιρεία Αυτοκινητοδρόµιο Πάτρας ΑΕ και ήδη έχει λάβει όλες τις αναγκαίες άδειες, όπως έγκριση περιβαλλοντικών όρων, αρχιτεκτονική μελέτη, μελέτη σκοπιμότητας και καταλληλότητας οικοπέδου.
Στη μετοχική σύνθεσή της που αποτελείται συνολικά από 411 νομικά και φυσικά πρόσωπα περιλαμβάνονται, εκτός από τον βασικό μέτοχο που είναι η επιχείρηση Ανώνυμη Επενδυτική Τεχνική Τουριστική και Διαχειριστική Εταιρεία Αυτοκινητοδρομίου Πατρών, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, ο Δήµος Πατρέων, το Επιµελητήριο Αχαΐας, ο Δήµος Φαρών, η ΤΕΔΚ Αχαΐας και η Αχαϊκή Συνεταιριστική Τράπεζα.
Μάλιστα οι επενδυτές έχουν υπολογίσει τα έσοδα που θα κάνουν το έργο βιώσιμο ακόμα και στην περίπτωση που δεν καταφέρουν να πάρουν τη διοργάνωση Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1.
Συγκεκριμένα έχουν υπολογιστεί έσοδα: από τους ελληνικούς και διεθνείς αγώνες, τα δικαιώµατα συµµετοχών σε αγώνες, τις ενοικιάσεις της πίστας και των καταστηµάτων, τα τηλεοπτικά δικαιώµατα µετάδοσης, τα διαφηµιστικά έσοδα κ.λπ.