Ανακοινώσεις μεταγραφών εντός της εβδομάδας προανήγγειλε στην παρουσίαση των εισιτηρίων διαρκείας του Ολυμπιακού ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ, Γιάννης Βρέντζος.
Το υψηλόβαθμο στέλεχος των «ερυθρόλευκων» υποστήριξε πως ενδεχόμενως να υπάρξουν σημαντικές εξελίξεις με τον Τσόρι Ντομίνγκες για το οποίο υποστήριξε πως είναι πιο προχωρημένο απ’ αυτό του Αμαλφιτανό και τόνισε πως εντός της εβδομάδας θα υπάρξουν ανακοινώσεις και παρουσιάσεις ποδοσφαιριστών.
Οσο για την παρουσίαση των διαρκείας, το σύνθημα στην καμπάνια ήταν «γιατί είμαι Ολυμπιακός και διεξήχθη στην αίθουσα του V’ Ammos στο «Γ. Καραϊσκάκης». Σ’ αυτή έγινε αναφορά στη μείωση των τιμών σ’ όλες τις θύρες, αλλά και στα προνόμια των κατόχων, ενώ έγινε σχετική επισήμανση σε δυο συγκεκριμένες αλλαγές. Στη δημιουργία, δηλαδή, οικογενειακής θύρας και στη θύρα κοινωνικής αλληλεγύης, όπου θα έχουν δικαίωμα να εισέρθουν σπουδαστές, φοιτητές, μαθητές, στρατιώτες και ΑΜΕΑ μέχρι 67%. Για αυτές τις κατηγορίες, όμως, απαιτούνται σχετικά έγγραφα για την αγορά του προνομιακού εισιτήριου διαρκείας
Αναλυτικά οι δηλώσεις των παραγόντων του Ολυμπιακού:
Γιάννης Βρέντζος, διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ
«Θα ήθελα, από την πλευρά μου, να υπενθυμίσω ότι μέσω του εισιτήριου διαρκείας και την εγγραφή που γίνεται στον Ερασιτέχνη, τα έσοδα που εξασφαλίζονται από τα νέα μέλη πηγαίνουν στα ταμεία του Ερασιτέχνη. Όποιος δεν μπορεί να αγοράσει διαρκείας, θα ήταν καλό να γίνει μέλος του Ερασιτέχνη.
Είναι σημαντικό να είναι το Καραϊσκάκη γεμάτο και αυτό είναι που μας ξεχωρίζει από τους άλλους. Επίσης, αποτελεί ένα κίνητρο για τους παίκτες που επρόκειτο να έρθουν. Σε μία δύσκολη οικονομική περίοδο, εμείς επενδύουμε. Και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε για να δυναμώσει περισσότερο η ομάδα.
Είναι πολύ δύσκολο να κάνουμε εκτιμήσεις για τον αριθμό των εισιτήριων διαρκείας. Με αυτά που έχουμε κάνει ως διοίκηση πιστεύουμε ότι θα είναι περισσότερα από την περσινή σεζόν. Όσον αφορά τις χορηγίες και τη Nova, είναι επιχειρηματίες συζητήσεις που είναι εν εξελίξει. Και τα δύο θέματα αγγίζουν συνολικά το ποδόσφαιρο, η ΠΑΕ Ολυμπιακός και ο κ. Μαρινάκης που ανέλαβε την ευθύνη της ΠΑΕ το 2010 φρόντισε για όλες τις ομάδες της Σούπερ Λίγκας για να ενισχύσει τα έσοδα που έρχονται από τα τηλεοπτικά και τον ΟΠΑΠ. Είναι στρατηγική μας επιλογή και δεν θα επιτρέψουμε να γίνονται παιχνίδια πάνω σε αυτό το κομμάτι, αφού πρόκειται για τη βιωσιμότητα ολόκληρου του ελληνικού ποδοσφαίρου.
Όσον αφορά το μπάτζετ, όπως σας είχαμε πει και στην παρουσίαση των κ.κ. Καρεμπέ και Ισά, θα είναι τουλάχιστον στα ίδια επίπεδα με τα περσινά. Άλλωστε, το βλέπετε και από τις κινήσεις που γίνονται. Ξέρουμε ότι τα έσοδα είναι λιγότερα, όμως εμείς είμαστε αποφασισμένοι να επενδύσουμε σημαντικά για την ενίσχυση της ομάδας.
Αυτή εβδομάδα είναι σημαντική και θα υπάρξουν πολλές ανακοινώσεις και παρουσιάσεις ποδοσφαιριστών. Είμαστε στην αρχή της περιόδου και θα βλεπόμαστε συχνά το επόμενο διάστημα. Νομίζω ότι έχουμε μια πάγια τακτική να μην ανακοινώνουμε κάτι μέχρι να υπάρχει κάτι χειροπιαστό. Θα υπάρξουν εξελίξεις, ίσως το θέμα το Ντομίνγκες είναι πιο προχωρημένο από του Αμαλφιτανό».
Κώστας Καραπαπάς, διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ
«Η μείωση είναι της τάξεως του 20% για να μπορεί ο οποιοσδήποτε οπαδός να έχει τη δυνατότητα να αγοράσει ένα εισιτήριο διαρκείας με κατά μέσο όρο τιμή 7 ευρώ ανά ματς. Μιλάμε για τρεις αγώνες του Champions League, 18 του πρωταθλήματος όσο το δυνατόν περισσότερους στο Κύπελλο Ελλάδας. Επίσης, υπάρχουν τα φιλικά του Αυγούστου και η φιέστα όποιων τίτλων και αν κατακτήσουμε. Επίσης, οι φίλαθλοί μας θα μπορούν να δουν και τους αγώνες των Νέων που υπήρχε μεγάλη ζήτηση τη φετινή σεζόν.
Το δεύτερο που πρέπει να συγκρατήσετε είναι η οικογενειακή θύρα, η οποία δίνει τη δυνατότητα στους γονείς και τα παιδιά τους να βρεθούν στο γήπεδο. Μέσα και από τη διαδικασία των εισιτήριων διαρκείας, η ΠΑΕ στέκεται και στις ευπαθείς ομάδες. Εννοούμε ότι ο Ολυμπιακός και ο πρόεδρός μας, Βαγγέλης Μαρινάκης, δίνουν 365 βοήθεια σε όσους έχουν ανάγκη τη στήριξή μας, μέσω του Foundation.
Έτσι δημιουργείται η θύρα κοινωνικής αλληλεγγύης. Επίσης, υπάρχει έκπτωση 10% για όσους συμπληρώνουν δέκα χρόνια συνεχούς παρουσίας στο Καραϊσκάκη. Μέσω των εισιτηρίων διαρκείας, η ΠΑΕ Ολυμπιακός παρέχει προνόμια στους οπαδούς του Ολυμπιακού και αφορούν την καθημερινότητα του κάθε ανθρώπου. Για όλους αυτούς τους λόγους αξίζει οι φίλαθλοί μας να προμηθευτούν ένα εισιτήριο διαρκείας για τα οποία η διάθεσή τους ξεκινάει από σήμερα.
Πρόκειται για πραγματικά προνόμια και δεν πρόκειται για διαφήμιση σε φίρμες και δίνεται η δυνατότητα σε κάποιον να τα χρησιμοποιεί καθημερινά, όπως η συνδρομή της Νόβα, ο λογαριασμός του κινητό του και η συνδρομή στο γυμναστήριο.
Όπως θα διαπιστώσετε υπάρχουν τρεις κατηγορίες καρτών, όπως και η Τζούνιορ που είναι διακοσμημένη από τον Λεόνε. Αν προσέξετε το εισιτήριο στο πίσω μέρος, θα δείτε ότι είναι το όνομα και τον αριθμό της θύρας, δηλαδή μια φανέλα του Ολυμπιακού μας.
Η καθυστέρηση στην παρουσίαση των εισιτήριων διαρκείας οφείλεται στην παρουσίαση του υπερσύγχρονου ηλεκτρονικού συστήματος, το οποίο δίνεται η δυνατότητα σε όσους θέλουν να αγοράσουν μέσω ίντερνετ το εισιτήριο διαρκείας. Πρέπει να τονίσουμε πως «Γεώργιος Καραϊσκάκης» είναι το πιο ασφαλές γήπεδο στην Ελλάδα και όλοι οι γονείς μπορούν να έρθουν με το παιδί τους εδώ. Είστε δημοσιογράφοι και ξέρετε ότι πληροί όλες τις απαιτούμενες προδιαγραφές και με το παραπάνω.
Ακόμα και σε ντέρμπι είναι σπάνιο να συμβεί κάτι που μπορεί να σου απαγορεύσει να έρθει στο γήπεδο. Στην οικογενειακή θύρα θα γίνει μια ανακαίνιση για να μπορούν να μετακινηθούν με άνεση οι μικροί μας φίλοι. Παρατηρώ τις οικογένειες που θέλουν να διευκολυνθούν για να φέρουν τα παιδιά τους στο γήπεδο, τώρα όμως δίνεται αυτή η δυνατότητα. Ποτέ δεν τέθηκε θέμα ασφάλειας του Καραϊσκάκη, πάρα μόνο αυτό που σας είπα».
Παναγιώτης Μπαντούνας, υπεύθυνος εισιτηρίων της ΠΑΕ
«Φέτος αγοράζοντας εισιτήριο διαρκείας ο κάθε φίλαθλος εξασφαλίζει την παρουσία του στους εντός έδρας αγώνες για τουλάχιστον για 25 ματς για τη Σούπερ Λίγκα, το Κύπελλο Ελλάδας, το Champions League και τα φιλικά του Αυγούστου. Επίσης, θα μπορούν να δουν και τα παιχνίδια των Νέων στο Champions League Νέων και το NextGen Series.
Στην οικογενειακή κερκίδα θα είναι μόνο παιδιά, ώστε να γίνει ευχάριστη για εκείνα η παρακολούθηση ενός αγώνα. Σε οποιαδήποτε άλλη θύρα θα υπάρχει έκπτωση που θα φτάνει το 30%. Η νέα καινοτομία είναι η θύρα κοινωνικής αλληλεγγύης, όπου θα έχουν πρόσβαση σπουδαστές, μαθητές, φοιτητές, στρατιώτες, συνταξιούχοι, τα ΑΜΕΑ χωρίς αμαξίδιο με αναπηρία 67% (απαιτούνται κάποια έγγραφα). ΤΑ ΑΜΕΑ μαζί με τον συνοδό τους δεν χρειάζονται εισιτήριο για να παρακολουθήσουν αγώνα του Ολυμπιακού. Όσοι κάτοχοι διαρκείας συμπληρώνουν 10 χρόνια στο γήπεδο, παίρνουν 10% έκπτωση για το διαρκείας
Η περίοδος ανανεώσεων ξεκινάει από σήμερα μέχρι τις 13 Ιουλίου. Επίσης, στις 6 του μήνα θα ανοίξουμε ειδικά για τους τωρινούς κατόχους, επειδή κάποιοι μπορεί να δουλεύουν τις προηγούμενες μέρες. Από εκεί και πέρα, στις 16 Ιουλίου θα μπορούν όλοι να προμηθευτούν εισιτήριο διαρκείας.
Για πρώτη φορά φέτος μπορεί κάποιος μπορεί να κλείσει το εισιτήριό του από το ίντερνετ. Επίσης, έχουμε call center και θα μπορεί ο κόσμος να καλεί στο 2104800920 από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή από τις 10 το πρωί μέχρι τις 18:00. Ο τελευταίος είναι γνωστός τρόπος με την φυσική παρουσία για να αγοράσει το εισιτήριο. Οι τρόποι πληρωμής είναι με μετρητά, σε κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, με πιστωτική έως 12 δόσεις και επιταγή με άμεση διαταγή της ΠΑΕ Ολυμπιακός. Στο γήπεδο Καραϊσκάκη θα υπάρχει τμήμα για την ανανέωση και την εγγραφή στον Ερασιτέχνη και αυτή δεν εμπεριέχεται στην τιμή των διαρκείας.
Θα ήθελα να σας τονίσω κάποιες παροχές. Οι κάτοχοι των εισιτήριων διαρκείας θα απολαμβάνουν μια σειρά από προσφορές από συνεργαζόμενους χορηγούς. Πιο αναλυτικά, είναι η συνεργασία με την Forthnet. Nova, Metropolitan, με το Herbalife (δωρέαν ανάλυση μέχρι τις 60%), στους Blue Brothers και στο Redstore όλοι οι κάτοχοί μας θα έχουν έκπτωση με κουπόνια 30% για όλα τα καταστήματα και μία ανάλογη για τη φανέλα της επόμενης σεζόν. Επίσης, όλοι οι κάτοχοι εισιτηρίων διαρκείας θα δικαιούνται έκπτωση χωρίς τα κουπόνια».
Παρακολουθείστε την παρουσίαση από το επίσημο κανάλι της Π.Α.Ε. Ολυμπιακός στο YouTube